فرش ارزان در اصفهان

alirezayosefianalirezayosefian
1,542 بازدید
فرش ارزان در اصفهان

فرش ارزان در اصفهان

با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه و با توجه به اینکه فرش یک کالای کاربردی و اساسی در منزل هر ایرانی است، خرید و پیدا کردن فرش ارزان از دغدغه های مهم مشتریان فرش می باشد. در این میان فرش های متفاوت (هم با کیفیت و هم بدون کیفیت) در بازار به عنوان فرش ماشینی ارزان ارائه میشوند. اگر شما به دنبال یک فرش ارزان با کیفیت مناسب هستید حتما این مقاله را بخوانید و با ما در فرش الماس کویر همراه باشید. ما در این مقاله :

1- انواع دلایلی که ممکن است یک فرش از سایر فرش ها با همان برند ارزانتر باشد را بیان کردیم.
2- یک فروشگاه معتبر که در بین محصولات خود فرش ارزان نیز ارائه می کند معرفی کردیم.
3- قیمت فرش ارزان را با قیمت فرش با همان مشخصات( شانه، تراکم، نوع نخ) مقایسه کردیم.

انواع دلایلی که ممکن است یک فرش از سایر فرش ها با همان برند ارزانتر باشد:

فرش ماشینی طرح مهیا دودی
خرید فرش ماشینی طرح مهیا دودی

1) فرش تک شده یا ته انباری

فرش تک شده به فرشی می گویند که به یکی از دلایل زیر تولید مجدد نمی شود.

1- طرح فرش از چرخه تولید خارج شده و دیگر بافت نمی شود.
2- پالت رنگ فرش یا الیاف فرش به دلایلی چون وارداتی بودن الیاف، یا رنگ فرش تغییر کرده و بافت نمی شود.
3- شانه فرش بعلتی چون تغییر یا ارتقا یافتن دستگاه بافت نمی شود. برای مثال دستگاه 1000 شانه به دستگاه 1200 شانه تغییر یافته است.

اگر جنس اکریلیک این فرش ها را تهیه کنید، معمولا این فرش ها، فرش های با کیفیت و با قیمت مناسبی هستند ولی مشکلی که هست اگر چند تخته از این فرش ها بخواهید معمولا موجود نیست یا اگر کناره و پادری از فرشتان بخواهید امکان فراهم شدنش وجود ندارد.

پس اگر منزلتان کوچک است به صورتی که با یک یا دو فرش پر میشود ما پیشنهاد می کنیم از جنس های تک دیدن کنید و در صورت رفع نیازتان با جنس های تک شده حتما از این مدل فرش های ارزان به راحتی نگذرید.  در غیر اینصورت برای خرید فرش 700 شانه از کارخانه، خرید فرش 1000 شانه از کارخانه، خرید فرش 1200 شانه از کارخانه و خرید فرش 1500 شانه از کارخانه کلیک کنید.

یکی از مدل های فرش ارزان ارائه شده در فرش الماس کویر، فرش های تک شده است که شما به راحتی با مراجعه به فروشگاه می توانید از انواع مدل های آنها بازدید کنید.

2) فرش تست یا نمونه

فرش طرح مهرگان آبی کاربنی
خرید فرش طرح مهرگان آبی کاربنی

فرش های قبل از تولید توسط طراح، طراحی می شوند سپس یک نمونه از طرح، بافته می شود تا توسط کارشناسان نظرات پرسیده شود، سپس مجدد در طرح تغییرات لازم انجام می شود و دوباره طرح جدید روی فرش بافته می شود. معمولا در تولید یک طرح جدید این فرآیند چندین بار تکرار می شود تا طرح ایده آل و جذاب به دست مشتریان برسد. حال به فرش هایی که در مراحل ارزیابی بافته می شود، فرش نمونه یا تست می گویند و کارخانجات معتبر مثل فرش الماس کویر، فرش های نمونه یا تست را با مبلغ بسیار کمتر به عنوان فرش تخفیفی یا فرش ارزان ارئه می کنند. البته تمامی فرش های در حال تولید این شرکت در نماینگی ها و به صورت اینترنتی با قیمت فرش در کارخانه می باشد.
شما اگر به دنبال فرش ارزان 700 شانه یا فرش ارزان 1200 شانه با کیفیت هستید، این مدل فرش های ارزان گزینه بسیار مناسبی برای شماست. همچنین برای خرید فرش 700 شانه از کارخانه و خرید فرش 1200 شانه از کارخانه کلیک کنید.
معمولا این فرش ها با بهترین الیاف اکریلیک و در رنگ ها و طرح های جذاب و مطابق مد بافته شده و از نظر قیمت تا 40% نسبت به قیمت اولیه یک فرش ارزانتر است.

3) فرش استوک یا فرش معیوب یا فرش درجه دو

فرش های استوک یا فرش درجه دو به فرش هایی گفته می شود که ممکن است در بافت یا حمل و نقل دچار مشکلات شده باشد. متاسفانه بعضی از فروشندگان این فرش ها را به جای فرش های نمونه یا فرش تک شده با تخفیف ارائه میکنند از این جهت می باشد که پیشنهاد می کنیم همیشه فرش خود را از فروشگاه های معتبر و با سابقه تهیه کنید. خرید مستقیم فرش از کارخانه با فرش الماس کویر برای شما عزیزان فراهم شده که قیمت فوق العاده ای دارد و تفاوت قیمت 20 تا 30 درصدی را با بازار دارد.

فرش طرح حوض نقره دلفینی

4) جنس بی کیفیت

شاید یکی از مهمترین دلایل ارائه فرش ارزان، استفاده از الیاف نامرغوب به جای نخ اکریلیک در فرش باشد. در بعضی از فرش ها به جای الیاف 100% اکریلیک از الیاف BCF یا الیاف ورژن که بشتر برای بافت فرش های 500 شانه و کناره به کار می رود استفاده می کنند. این موضوع باعث میشود شکل و شمایل فرش شبیه به فرش های با کیفیت شود ولی طول عمر آن 1/4 فرش های با کیفیت باشد. ما به هیچ وجه خرید این فرش ها را برای برای منزل یا مکان های پر رفت و آمد پیشنهاد نمی دهیم بلکه این فرش ها بیشتر مناسب باغ یا منازل ویلایی یا مکان های کم رفت و آمد هستندو به مرور با رفت و آمد روی آن ها یا با چندبار شستن سفت می شوند.
اگر دنبال خرید فرش ارزان با کیفیت برای منزل خود هستید، ما این نوع فرش ها را پیشنهاد نمی دهیم.

آیا فرش های تخفیفی و ارزان قیمت شامل گارانتی می شود؟

این مورد کاملا بستگی به محل خرید شما دارد و حتما باید از فروشگاه مدنظر سوال فرمایید.

لازم به ذکر است که در فروشگاه قالی الماس کویر فقط موارد الف و به این معنی که فرش های تک شده و فرش های تست(نمونه) بعنوان فرش ارزان در این فروشگاه به خریداران ارائه می شود.

فروشگاه فرش ارزان در اصفهان
فروشگاه فرش ارزان در اصفهان

فروشگاه فرش ارزان در اصفهان

همانطور که بیان شد فروشگاه های متفاوت، فرش های با کیفیت متفاوت را به عنوان فرش ارزان ارائه می کنند. بعضی از فروشگاه ها فرش بی کیفیت یا استوک را به عنوان فرش ارزان ارائه می کنند در حالیکه در تعداد کمی از فروشگاه ها فرش هایی که تک می شوند و دیگر تولید نمی شوند را به عنوان فرش تخفیفی یا فرش ارزان ارائه می کنند.

فرش به قیمت کارخانه اصفهان

اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر که فرش ارزان در اصفهان ارائه می کند هستید ما فروشگاه فرش الماس کویر را به شما پیشنهاد می کنیم. هایپرفرش الماس کویر هر ساله فرش های که دیگر تولید نمی شود یا فروش کمی داشته را با 25% تا 50% تخفیف ارائه می کند. به این نکته توجه کنید که تمامی فرش های تخفیفی و غیر تخفیفی الماس کویر شامل 60 ماه گارانتی می باشد. پس شما هم اگر در اصفهان هستید و به دنبال فرش ارزان در اصفهان یا فرش تخفیفی در اصفهان هستید فرصت را از دست نداده و حتما از فروشگاه فرش الماس کویر به آدرس زیر دیدن کنید و برای خرید اینترنتی فرش از کارخانه از منوی بالا فرش مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و پس از تسویه حساب فرش موردنظرتان را درب منزل دریافت کنید. با خرید این فرش های ارزان و کیفیت بالا خرید فرش به قیمت کارخانه را تجربه می کنید.
آدرس: خیابان جی، نرسیده به چهارراه اریسون، روبه رو خانه ژیمناستیک، قالی الماس کویر
شماره تماس فروشگاه رش الماس کویر : 03135230835 – 03135230834

لیست قیمت فرش ارزان
لیست قیمت فرش ارزان

لیست قیمت فرش ارزان

در واقع بر اساس نوع فرش ارزان (استوک/ نمونه/ بی کیفیت و تک شده) قیمت فرش ارزان حدود %25 الی 50% نسبت به فرش های معمولی ارزانتر می باشد. برای اطلاع از قیمت فرش های ارزان کافیست به شماره 09392579256 در واتساپ پیام ارسال نمایید یا تماس حاصل فرمایید تا لیست قیمت ارسال شود.

پیشنهاد ما به شما:

به نظر ما خرید فرش ارزان نمونه یا تک شده در صورت امکان می تواند از هزینه خرید شما بسیار کم کند و همچنین فرش با کیفیتی نیز تهیه کرده اید.
ما خرید فرش ارزان از نوع استوک یا بی کیفیت را به شما اصلا پیشنهاد نمیدهیم
در خرید فرش ارزان حتما از فروشگاه های معتبر و با سابقه خرید نمایید. این کار سه مزیت برای شما دارد:

1- امکان اینکه حقایق را مطرح کنند و به صورت صحیح شما را راهنمایی کنند بیشتر است.
2- تنوع بیشتری از فرش های ارزان قیمت دارند
3- فروشگاه های معتبر و با سابقه معمولا در صورت بروز مشکل، پاسخگوتر می باشند(البته معمولا)

ما برای خرید فرش ارزان در اصفهان فروشگاه الماس کویر را به شما پیشنهاد میدهیم که در پاراگراف دوم اطلاعات بیشتر میتوانید درمورد این فروشگاه کسب نمایید.

خرید اینترنتی فرش در اصفهان

خرید اینترنتی فرش در اصفهان در سایت فرش الماس کویر به راحتی و با چند کلیک امکانپذیر است. تنوع بالای محصولات، رنگ بندی موجود کارها، تنوع طرح فرش ماشینی و شرایط فروش ویژه در فرش الماس کویر حتی به صورت اینترنتی این امکان را فراهم کرده تا فرشی زیبا در منزلتان داشته باشید. بسیاری بر این باورند که خرید اقساطی به طور اینترنتی انمانپذیر نیست اما باید گفت روند خرید اقساطی فرش کمتر از یک ساعت زمان از شما میگیرد. با انتخاب طرح موردنظر و تماس با کارشناسان ما می توانید شرایط خرید را انتخاب کرده و خریدی راحت را تجربه کنید.

خرید اینترنتی فرش در اصفهان
خرید اینترنتی فرش در اصفهان

فرش ماشینی قیمت مناسب در اصفهان

در متن بالا فرش ماشینی قیمت مناسب را مطالعه کردید و باید بدانید که ما فرش های استوک و دارای عیب را در مجموعه نداشته و فقط طرح های توقف تولید شده، تک رنگ و ته انباری را برای فروش قرار داده ایم. باید گفت برای بهتر دیدن این فرش ها می توانید به آدرس ما مراجعه کرده و تنوع بالای این محصولات را ببینید. این فرش ها مناسب کسانی است که نیاز به یک فرش داشته و یا یکی نبودن طرح ها برای آن ها اهمیتی ندارد. در برخی موارد این فرش ها به صورت جفت نیز موجود می باشد.

فرش ماشینی اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهرهایی می باشد که در آن هنر حرف اول را می زند. از همین رو فرش اصفهان نیز در کشور دارای جایگاه ویژه ای است. زیرا در فرش های این استان می توان انواع رنگ بندی، طرح و خلاقیت را مشاهده نمود. فرش اصفهان از لحاظ طرح با سایر فرش ها تفاوت دارد. در طرح این فرش ها شما می تواند الگو هایی چون لچک و ترنج را به وفور مشاهده نمایید. باید در نظر داشته باشید که طرح ها از نوع اسلیمی می باشند که در الگوهای فوق ترسیم می شوند. در فرش اصفهان و در قسمت های حاشیه، اغلب از ساقه های ختایی استفاده می شود. به همین دلیل رنگ بندی های زیادی را می توان در این قسمت مشاهده نمود. لازم به ذکر است که نکته اصلی این فرش ها، قرینه سازی است که در گوشه ها و حاشیه ها مشاهده می شود. اگر قصد خرید فرش از کارخانه را دارید باید بدانید که عموما طرح های سنتی با رنگ آمیزی های روشن در آنها دیده می شود. زیرا طرح ها اغلب برگرفته از بناهای تاریخی و هنر های سنتی این شهر می باشند.

خرید فرش اصفهان + فرش کاشان در اصفهان
خرید فرش اصفهان + فرش ماشینی در اصفهان

فرش ماشینی در اصفهان

فرش ماشینی در اصفهان دارای جایگاه ویژه ای است. زیرا امروزه بسیاری از کارخانه های تولیدکننده فرش در این استان واقع شده اند. فرش های ماشینی نیز همانند فرش های دستی علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. امروزه فرش ماشینی در اصفهان دارای طرح ها و نقوش هندسی متفاوتی است که به آنها طرح های گردان می گویند. همچنین با الهام از کاشیکاری های بناهای سنتی، فرش های زیبایی با کیفیت بالا تولید می شوند. با فرش الماس کویر می توانید خرید فرش 700 شانه از کارخانه، خرید فرش 1200 شانه از کارخانه و خرید فرش 1500 شانه از کارخانه را با خاطره ای خوش تجربه کنید.
در خصوص رنگبندی فرش ماشینی در اصفهان باید این مورد را در نظر داشت که غالبا از 15 رنگ استفاده می شود اما بیشتر از رنگ های سرمه ای، کرم، لاکی و آبی در تناژ های مختلف بهره گرفته می شود. در زمان خرید فرش در اصفهان قطعا متوجه خواهید شد که رنگ ها در این نوع قالب ها به هیچ وجه سایه و روشن ندارند. البته امروزه در برخی از نمونه های جدید از تکنیک سایه و روشن استفاده می شود. به همین دلیل گفته می شود که فرش ها فوق دارای ظاهری روشن تر هستند.

خرید فرش اصفهان + فرش کاشان در اصفهان
خرید فرش اصفهان + فرش ماشینی در اصفهان

فرش ماشینی در اصفهان

فرش ماشینی در اصفهان دارای بافت خاصی است. این مورد نیز در نمایشگاه کارخانه فرش الماس کویر مشاهده می شود. تولیدکنندگان برای اینکه کیفیت فرش ها را بالا ببرند، از نخ های ابریشم استفاده می کنند. البته اغلب در گل های از این نوع نخ بهره گرفته می شود. شما می توانید فرش ماشینی در اصفهان را در انواع اندازه های 6، 9 و 12 متر مربعی مشاهده نمایید. گاها دیده شده است که در برخی از شهر های دیگر، فرش های بزرگتری تهیه شده اند. شما می توانید فرش ماشینی در اصفهان را به صورت اینترنتی از سایت نیز خرید کنید. لازم به ذکر است که در این نوع خرید، قیمت ها به شدت کمتر می باشد زیرا واسطه ها حذف می شوند. برای خرید فرش ماشینی از کارخانه کلیک کنید.

خرید فرش در اصفهان

میزان خرید فرش در اصفهان مخصوصا از نوع ماشینی امروزه بسیار زیاد است. فرش های ماشینی دارای مزیت های زیادی هستند. به طور مثال خرید فرش در اصفهان اگر که از نوع ماشینی باشد، هزینه کمتری به همراه دارد. از سوی دیگر فروش و تعویض آن به مراتب آسان تر است. همواره باید در نظر داشته باشید که فرش های ماشینی دارای طرح های و سبک های بیشتری نسبت به انواع دستی هستند. در زمان خرید فرش در اصفهان متوجه خواهید شد که فرش های ماشینی از لحاظ طرح، جنس، تراکم و رنگ ها بسیار متنوع هستند و حق انتخاب بیشتری را فراهم می آورند. خرید فرش 700 شانه در اصفهان با تنوع بالا به راحتی با فرش الماس کویر امکانپذیر است.

قیمت فرش ماشینی اصفهان

قیمت فرش ماشینی اصفهان نسبت به فرش های دستی کمتر و مقرون به صرفه تر است. از همین رو اغلب افراد به سمت این موارد کشیده می شوند. در بحث قیمت فرش ماشینی اصفهان موارد متفاوتی دخیل هستند. به طور مثال طرح فرش ها می توانند به صورت فانتزی یا سنتی باشند. عموما طرح های سنتی قیمت بیشتری دارند. نوع نخ و مرغوبیت آن روی قیمت فرش ماشینی اصفهان تاثیر بسزایی دارد. هر اندازه کیفیت نخ بیشتر و تراکم آن نیز بالاتر باشد از همین رو قیمت تمام شده فرش نیز بیشتر خواهد بود. در زمان خرید فرش اصفهان لازم است تا به این نکته توجه داشته باشید که نخ های اکریلیک و تاپس قیمت بالاتری دارند. برای مشاهده قیمت فرش در کارخانه با مشاوران ما در تماس باشید.

خرید فرش اصفهان + فرش کاشان در اصفهان
خرید فرش اصفهان + فرش ماشینی در اصفهان

خرید فرش ماشینی در اصفهان

خرید فرش ماشینی در اصفهان دارای مزیت های بسیاری است. در فرش های ماشینی تنوع طرح ها و رنگ ها زیاد است. از همین رو می توانند پاسخگویی هر نوع سلیقه ای باشند. در فرش ماشینی اصفهان تلاش شده است تا از تکنولوژی های روز استفاده گردد که نقش های اصیل و کلاسیک پیاده سازی شوند. از همین رو بازار رو به رشدی دارد. وقتی قصد خرید فرش ماشینی در اصفهان دارید باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که الیاف ها می توانند متفاوت باشند. اگر فرش شما با الیاف مصنوعی تهیه شود مقاومت بالایی خواهد داشت و قیمت آن نیز نسبت به سایر موارد کمتر است. اما گرد و غبار را سریع پخش می نماید.
اگر در زمان خرید فرش ماشینی در اصفهان فرش هایی با الیاف پروپیلن را خریداری نمایید در برابر نور خورشید کمتر آسیب می بینند ولیکن آلودگی را به خود جلب می نمایند. عمر اینگونه فرش های ماشینی به نسبت سایرین کمتر است. ممکن است در زمان خرید فرش با نمونه هایی روبرو شوید که دارای الیاف پلی استر هستند. این الیاف بسیار درخشنده است و تنوع رنگ زیادی دارد. نسبت به فرش هایی که با پشم و اکریلیک تهیه می شوند، این فرش ها قیمت مناسب تری دارند.

کارخانه فرش اصفهان

کارخانه فرش اصفهان الماس کویر، مرغوب ترین فرش های ماشینی را با الیاف و نخ خوب ارائه می دهد. در این کارخانه از به روز ترین تکنولوژی ها استفاده شده است. به همین دلیل توانسته است سهم زیادی از بازارهای جهانی را به دست آورد. کارخانه فرش اصفهان الماس کویر با توجه به استاندارد های بین المللی اقدام به تولید فرش می نماید. از همین رو فرش های ارائه شده آن همگی دارای جنس و کیفیت عالی هستند. لازم به ذکر است که این کارخانه فرش ماشینی محصولات خود را به مدت 5 سال ضمانت می نماید.

خرید فرش اصفهان + فرش کاشان در اصفهان
خرید فرش اصفهان + فرش ماشینی در اصفهان

خرید فرش اصفهان به صورت اینترنتی

کارخانه فرش اصفهان الماس کویر دارای سایت رسمی می باشد. لذا می توانید به صورت آنلاین آخرین فرش های تولید شده را به همراه ویژگی ها و قیمت آنها در سایت مشاهده نموده و در صورت تمایل خریداری کنید. سایت این کارخانه کاملا به روز بوده و تنوع محصولات نیز در آن بسیار زیاد است. البته خاطرنشان می شود که این کارخانه در شهر اصفهان دارای نمایشگاه تخصصی فرش است. لذا چنانچه مایل باشید تا به صورت حضوری ظاهر و کیفیت فرش ها را بررسی نمایید، می توانید به نمایشگاه مذکور رجوع کنید. برای خرید اینترنتی فرش از کارخانه با فرش الماس کویر همراه باشید.

خرید اینترنتی فرش اصفهان

خرید اینترنتی فرش اصفهان امروزه علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب نموده است. در خرید های اینترنتی امکان مقایسه فراهم است. از سوی دیگر شما می توانید تنوع رنگی و به روز ترین محصولات را مشاهده نمایید. در خرید اینترنتی فرش اصفهان، خریداران هزینه کمتری پرداخت می نمایند زیرا هزینه هایی که در حالت عادی می بایست به واسطه ها پرداخت شوند، حذف می گردند. خرید فرش 1200 شانه در اصفهان با قیمتی مناسب در نمایشگاه الماس کویر فراهم شده است.
از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که در خرید اینترنتی تنوع بیشتری وجود دارد و حق انتخاب های بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار داده می شود. برای خرید اینترنتی فرش اصفهان لازم است تا حتما اندازه مد نظر، رنگ، طرح و تراکم شانه فرش را مشخص نمایید. در این صورت هزینه به شما نمایش داده می شود.

خرید فرش اصفهان با قیمت مناسب

خرید فرش امروزه بسیار پرطرفدار است. فرش های اصفهان از آنجا که دارای طرح بندی ها و رنگ بندی های متنوعی می باشند می توانند نظر مثبت هر نوع سلیقه ای را به خود جلب کنند. در حال حاضر فرش های ماشینی به دلیل قیمت مناسب تر فروش بیشتری نسبت به فرش های دستی دارند. خرید فرش 1500 در اصفهان که به دلیل شانه و تراکم بالا قیمت بالاتری نیز داد امکانپذیر است. کارخانه الماس کویر که انواع فرش های ماشینی با کیفیت را ارائه می دهد، امکان خرید اینترنتی را برای خریداران فراهم آورده است. از همین رو شما می توانید با مراجعه به وب سایت این کارخانه در بستری امن، انواع فرش های موجود را مشاهده نموده و اقدام به خرید نمونه ای مناسب متناسب با نیاز و سلیقه خود کنید.

و در آخر:

من نائینی هستم کارشناس فروش فرش ماشینی
خوشحال میشم در صورتی که پرسشی درمورد فرش ارزان داشته باشید پاسخگوی شما باشم.
درصورت تمایل با من با شماره 09371775829 می توانید در تماس باشید.

خرید فرش ارزان در اصفهان

  • آدرس خرید فرش ماشینی ارزان در اصفهان کجاست؟
    برای خرید فرش ماشینی ارزان در اصفهان می توانید به آدرس: اصفهان، خیابان جی، نرسیده به چهارراه اریسون، روبرو خانه ژیمناستیک، قالی الماس کویر مراجعه نمایید.
  • آیا خرید اینترنتی فرش ارزان در اصفهان امکانپذیر است؟
    خرید اینترنتی فرش ماشینی در اصفهان با سایت قالی الماس کویر به راحتی امکانپذیر است. برای این کار در صفحه فروشگاه فرش الماس کویر می توانید طرح ها را با تنوع باالا مشاهده کرده و خرید نمایید.
  • قیمت فرش های ارزان قیمت کارخانه است؟
    فرش های ارزان موجود در فرش الماس کویر قیمتی بسیار پایین و مقرون به صرفه دارد و موقعیت مناسبی است برای خرید فرش ماشینی مورد نظرتان. برای مشاهده ان فرش ها به صورت حضوری و اینترنتی می توانید اقدام نمایید.
دسته بندی نمایندگی فرش الماس کویر اصفهان
اشتراک گذاری

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

ورود به سایت